KiSAH.CERiTA.HiDuP

... ungkapan KiSAH dalam menCERiTAkan rahsia rongga keHiDUPan ...

mule-mule SENYUM..

Hai, semua!!

Macam mna hari korang hari ini?? 
Gembirakah? .. Dukakah? .. Murungkah? .. Sukekah?

Biar apa pn prsaan kalian hari ini, ktahuilah ia bukannya slamanya . Ia nya sbgai peringtan pada kita, bhwa apa yg kita kecapi bukan la bermksud slamanya, tpi mengajar kita untuk sedar akan sifat smntara pmberian itu . 
Huhu..

okee..

Agak2 korg, selalu ke korg bangun pagi mulekan dgn snyuman??
(^.^)
 
kan comey tu .. hee~

geram jer rsa!! haha..

haha.. pndai pn snyum

wah!! byk nye braces!! hehe

hepi jer pak cik, mnang besar kew? =p

alah3, snyum kmbeng la die.. (mmng pn)

free2 je dapat, korg xnak??

hee, hee, hee

tak kesah la snyum macam mna pn . asalkan ade istilah snyum . 

Bagi ak, bila kter snyum pada awal pagi, insyaAllah.. prjalanan idup kita spnjng hari itu akan ceria je . 

Tapi, bukan tup-tup trus ceria je hari korg . Ia akan bermula scara perlahan2 .

Mungkin hari ini 'keceriaan' tu sikit, esok mgkin bertmbh, esok lagi mgkin len la hepi die . terpulang pda masing2 nye pmbwakan pada hari korg .

Oleh itu, ingt ak mulekan cretan November ini dgn SENYUMANN..!!!


"SENYUMlah kerna alam terSENYUM pada mu"

0 HEARTBEATs:

Post a Comment