KiSAH.CERiTA.HiDuP

... ungkapan KiSAH dalam menCERiTAkan rahsia rongga keHiDUPan ...

SeJuk TaK Kat Luar??

tula laen kali pkai baju sejuk yg tebal tu .. hee~


huff!
masih lagi sma hari ni .
pagi ini .
suasana dingin menyntuh pagi ku .
sehinggalah ke ptg ini . masih trsa akn sejuk nya hri ni . mungkin kah slji akn trun? haha... jauh skali
mungkin smpai ke mlm sjuknya? tidak pula ku tahui
kerna Dia yg lebih tahu .

masih lagi bingung . tak taw nk buat ape msa cuti ni . dh msuk 2 hari dh ni .
rsa cam tak berfungsi je ak blik cuti ni . haha

nak jupe mmber . da yg duduk kemain jauh . da yg duduk dekat tpi, cuti plak len2 .
maunye nk jupe . tak silap msti die kata "Ak dh nk blik klej la " , "Dh abes dh la cuti ak, npe xgtaw awl2?" .

plak .
kite yg kna, xperla . tpi kn blum cuba, blum ty . cmne nak taw klu xtnya kn?

sepanjang ak meringkuk lam umah ni . mghdap lppy ak je . makan mnum jgn ckap la . yg tu memang kperluan kte lam hidup ni pn .

kdg2 tu trasa sunyi pn da gak . tbe2 je tringat kwn2, shbat2, tman2 ak . haha . mode touchin jap

tu yg ak layan je lagu ni .


Harusnya Kau Tahu 
by 
Elhamz 



LiRiKnye...

inginku tenun senyuman padamu
mengenang manis madu yang kau beri kepadaku
yang memutarkan memori laluku bersamamu
riak tenang mengalun jiwaku

inginku bahagia belai cita-cita
mewarnai impian yang tlah kian lama tercipta
bersama mu yang dulu kurasa betapa indahnya
gubah jaluran pelangi milik kita

duhai sahabatku kau harus tahu
kau lah segalanya untuk ku
bisa lukiskan untukku mimpi ceria dimalamku
harusnya kau tahu duhai sahabatku

ya rabbi ya Illahi
kau titipkanlah nur cintamu tuk dirinya
agar aku akan terus ketawa disamping dia
hanyalah cinta mu yang mampu membalasnya
ya Rabbul Izzati



bile la nk habes sjuk ni ... burrrr~

Nak Isi APE??

tak kan tido je kot cuti ni?? aish =.='


salam n hye guyz!!

sori sbb lma sgt tak update kisah.cerita.hidup ni..

bukn xnak update, cma xsmpat jer . siyes .

banyak bnda yg ak kjar . da jgak yg kejar ak . n da jgak yg aku tak sempat 

kejar . hehe

ni pn dpt update lps ak bwu blik dri PJ . bukan tak dpt on9 sna, cma tak smpat .

yela, dgn assignment lagi . dgn assignment lagi . dgn final lgi . dgn mjlis kesyukuran dkt PJ tu .

klu ikutkn, banyak je dlm kpala hotak ni nk taip n kngsikan .

cma biarkn je .

xperla . dh berlalu kn . nak buat cmne .

dh kedepan ni . depan je la . tak kan nak mngundur lagi .

dgn cuti yg tak bpe lma ni . hrap2 da jgak la bnda baru yg dpt ak blaja .

dpt la jgak ak isikan msa kosong ak, dgn bnda2 yg spttnyer .

 
p/s : agk2 korg, pe yg ak leh wat msa cuti ni ek?